טכנאי מחשבים ברעננה

אנו לשרותך עם מחויבות לשרות, מקצועיות ומחיר הוגן ללא תחרות

זמינות 24/7
0
לקוחות מרוצים
0
שנות ניסיון
0
מחוייבות ואמינות
0 %

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים מומלץ

אמיר בורשטיין טכנאי מחשבים ורשתות עם ניסיון של למעלה מ- 20 שנה מומחה בפתרון תקלות מחשב, תיקון מחשבים ניידים ונייחים, החלפת מכללים פנימיים, תוספות ושידרוגים למחשבים קיימים, טיפול ברשתות בבית ובעסק ומכירת ציוד היקפי בהתאמה אישית!

אמיר בורשטיין – טכנאי מחשבים מומחה לכל סוגי תקלות במחשבים ניידים ונייחים מגיע עד אליכם – שירות הוגן ומקצועי!

טכנאי מחשבים ברעננה
התקשרו עוד היום ונגיע כדי לתקן

טכנאי מחשבים ברעננה

כיום אי אפשר בלעדיהם, המחשבים. הפכו למוצר חיוני ואף מוצר שבלעדיו לא ניתו כיום להתנהל לעבוד ואפילו ליצור קשרים חברתיים ולכן אי אפשר גם בלעדי טכנאי מחשבים ברעננה, ורצוי כאלה שבאים אלינו הביתה נותנים לנו שרות בבית במהירות ויעילות ולא רק הולכים אליהם עם כל המטען והציוד ההיקפי כדי להבין היכן הבעיה ולמה. אין צורך להסביר לטכנאי במעבדה שהמחשב לא מדפיס וצריך לקחת גם את המדפסת למעבדה של מדפסות. אין צורך להסביר שהבעיה אולי בחיבורי האינטרנט ולכן רצוי לקחת את המודם גם לבדיקה אצל ספקית האינטרנט שלכם. מהיום תוכלו למצוא לשמחתכם הכל במקום אחד תחת מטריה אחת ועל ידי צוות מיומן מנוסה ואמין של טכנאי מחשבים ברעננה.

 

טכנאי מחשבים עד הבית ברעננה ובאזור השרון


טכנאי המחשבים שלנו באים אליכם הביתה מאחר וכיום כבר ברור לנו שלעתים הבעיה היא לא רק בחומרה או בתוכנה, אלא יכולה להיות בחיבורים או בכלל בציוד שבו אתם משתמשים והוא לא עובד. טכנאי מחשבים ברעננה נמצאים לרשותכם בכל עת, זמינים ונגישים ליד הבית במהירות ובקלות ובעזרתם כמעט ולא תהיו ללא המחשב הכל כך חיוני לחיי היום יום ולא תיאלצו לחכות ולהאלץ להסתדר בלי המחשב שלכם, גם אם הוא רק משמש אתכם בעתות הפנאי בטח ובטח אם הוא משמש לעבודה ושם הזמן הוא קריטי.
השירות שלנו מהיר אמין והכרחי לעובדים מהבית

בימינו יותר ויותר אנשים עובדים מהבית או משלימים הכנסה בעבודה זו בעיקר מאז תקופת הקורונה ובכלל, ובעיקר דרך המחשב. לא נתפס כמה המחשב הפך לכלי עבודה שלא ניתן להסתדר בלעדיו לאנשים שעוסקים במקצועות רבים ולא רק בהייטק. גם אם אתם עוסקים במכירות ובשיווק, או יש לכם עסק קטן מהבית, אתם חייבים להיות מחוברים כל הזמן להתעדכן באופן שוטף ולהיות בקשר ולקבל את המידע מהלקוחות שלכם בלי הפרעות. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות ללא המחשב ומנותקים כמו כן לא ניתן להתפשר על טיב השירות שתקבלו ולא על זמינות מיידית ושירות מהיר ככל האפשר. בדיוק בגלל נקודות אלה יש לנו טכנאי מחשבים ברעננה שבאים עד אליכם לעסק שלכם או לחילופין לעסק שהוא הבית שלכם, משום שאנחנו יודעים עד כמה כל דקה חשובה לכם ועד כמה נחוץ לכם שירות כזה.

טכנאי מחשבים ברעננה חייבים להיות אמינים ומקצועיים

אנחנו מציגים המלצות חמות לרוב על טכנאי מחשבים ברעננה שאנחנו שולחים אליכם מי שיטפל בווירוס או בתוכנה הזדונית שהשתלטה לכם על המחשב, המסך שכבה או מערכת ההפעלה שמסרבת לעלות ותקועה כבר זמן רב למרות שאתם מנסים לעשות ריסטרט שוב ושוב ללא הועיל. אתם לא חייבים להבין במונחים מקצועים במחשב או לדעת להסביר למעבדה מה קרה ואיך המחשב הפסיק לעבוד או לחפש כבלים או אפילו לוודא שלחצתם על המפסק הנכון כדי שהטכנאי במעבדה המרוחקת יבין מהי התקלה שקרתה לכם. טכנאי המחשבים שלנו מגיעים אליכם ובודקים הכל באדיבות ובמקצועיות את המחשב שלכם את הרשת התוכנה וכל השאר. הם עושים זאת במיומנות וללא פשרות .ועושים ככל יכולתם שהמחשב שלכם יחזור לעבוד כמה שיותר מהר

 

לסיום – טיפים עבורך


תקלה בתפקוד המחשב האישי עלולה לעלות הרבה במושגים של תסכול, עגמת נפש ואף כסף. ככלל, יש לזכור שמחשב הוא מערכת הדורשת תחזוקה ברמות שונות. את רוב הטיפולים ניתן לבצעם בבית, ולחסוך את הטרחה לקחת את המחשב למעבדה ולטפל במחשב המקולקל, החל מהצורך בטכנאי מחשבים ברעננה וכלה באיבוד חומר חשוב שהיה מאוחסן בו.
פעולות תחזוקה ומניעה
לשמירה על תקינות המחשב ברמת החומרה יש לדאוג למקם אותו באופן שלא יחסום את פתחי האוורור ויש לשמור עליהם נקיים מאבק. יש להצטייד בשקע בעל מנגנון אל-פסק, שימנע נזקים ואף הרס מוחלט במקרה של אספקת מתח לא סדירה (הפסקות חשמל למיניהן, סערות ברקים מפלי מתח וכו).
בנוסף לזאת, קיימות מספר פעולות בסיסיות שיש ורצוי לבצע מפעם לפעם במערכת המחשב עצמה על מנת להקטין את הסיכויים לעומס מיותר על המחשב, וכן את הנזקים לחומר שלך במקרה של אובדן המחשב:

למד אחר מערכת ההפעלה שברשותך:
הכר את מערכת ההפעלה שלך אין צורך ללמוד לעומק. מספיק לדעת ולהבין ברמה בה אתה בקיא בהפעלת תוכניות פשוטות 'המנקות' את המחשב ומארגנות את קבצי המערכת ביעילות
. למד על גיבוי קבצים
: ללמוד כיצד מגבים תיקיות וקבצים החשובים לך, לדיסק חיצוני או מדיה אחרת (CD/DVD), והקפד לבצע זאת לעיתים תכופות.
התקן תוכנות אבטחה לשמירה על המחשב
מעצם היותו אמצעי תקשורת, המחשב חשוף לפגיעה גם "מבחוץ". רצוי להתקין תוכנת אנטי-וירוס לשם שמירת אבטחת המחשב מפני איומים זדוניים וכמו כן לילמוד על האמצעים המונעים גישה של זרים למערכת ולקבצים המאוחסנים בה.
טכנאי המחשבים שמחים לשתף משתמשי מחשב בידע הרב ויענו ברצון ללמד את כל האמור למעלה.
קריאה לטכנאי מחשבים ברעננה
בין רבים המתיימרים להיקרא טכנאי מחשבים ברעננה מצויים לא מעט אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים. חבריך כניראה שומרים את פרטיו של זה ששירת אותם בהצלחה. תמיד אפשרי להתחיל את החיפוש אצלהם.
שיחת הטלפון תלמד אותך על אופי בעל המקצוע ועל מידת הניסיון שלו. שים לב לבטחון דיבורו וקולו ולשאלותיו. למעט מקרים ספציפיים, רצוי לאתר תקלת מחשב ע"י בחינה פיזית של המכשיר וסביבתו בדיוק כמו רופא
תמיד תרגיש חופשי לשאול את טכנאי המחשבים ברעננה על הניסיון שלו ומאיפה רכש את מומחיותו, איפה הוא למד ועוד.
רצוי לעזור לטכנאי לאתר את התקלה באופן ממוקד. לתאר בדיוק את התקלה בה נתקלת, מה עשית ברגע שבו קרתה התקלה, מה הופיע על המסך, וכיצד המחשב הגיב. תיאורים מופשטים כמו "המחשב התחרפן" לא ממש יעזרו…
קיים הבדל ברור בין מחיר אבחנה ו/או תיקון המבוצעים בביתך, וזה של עבודה במעבדה. ישנן סיבות בעד ונגד שתי האפשרויות. ההחלטה תמיד שלך והיא תושפע בעיקר מטעמי נוחיות..
דברים שתמיד כדאי לשים לב ואף להתעקש אליהם
לבקש מהטכנאי להסביר לך במילים פשוטות את מהות הבעיה שהוא איתר ואת האופן בו הוא מתכוון לפתור אותה.
בגמר העבודה ודא שהמחשב אכן מתפקד על ידי הפעלת התוכנות בהן אתה משתמש ובדיקה שהכל תקין ועובד כראוי. התקנת תוכנות מתוכנות עזר קטנות ועד למערכת הפעלה – וודא שהן ברישיון, ושהטכנאי מורשה להפיץ אותן.: לאחר טיפול יסודי (פירמוט למשל) בקש שישחזר את כל הגדרות העבודה שהיו קיימות במחשב לפני שהופיעה התקלה. אלה כוללות הגדרות אינטרנט והתקשרות למיניהן, העדפות תוכנות, התקנת מכשירים שהיו מחוברים למחשב (מדפסת, סורק, נגני מוסיקה וכו), וכן החזרת הקבצים האישיים שלך למקומם הדבר חיוני שתוכל לחזור למצב עבודה תקין.
אל תסכים לקבל פתרון חלקי או זמני. נצל את הזמן שכבר התפנה ממילא לטיפול במחשב ומצה אותו. התעקש לצאת עם מחשב תקין לחלוטין בידך. אינך יודע מתי תוכל לחזור להמשך הטיפול, אם בכלל.
אז במידה והמחשב לא עובד? אתה זקוק לטכנאי מחשבים ברעננה? הגעת למקום הנכון! התקשר עכשיו ונפתור עבורך כל בעיה נגיע במהירות ונפעל ככל יכולתנו לפתור את הבעיה ולהחזיר את המחשב תקין למצב עבודה!

 

אמיר בורשטיין
שירותי מחשוב

השאירו פרטים או התקשרו ואחזור אליכם במהירות